Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Άλλο ένα ναυάγιο…!

Συμφώνα με τελευταίες πληροφορίες σε ναυάγιο οδηγούνται οι συζητήσεις μεταξύ των επενδυτών και του Κ Κωτούλα. Η ιστορία επαναλαμβάνεται ενώ η ομάδα έχει ήδη σκορπίσει. Σήμερα αναμένονταν να καταθέσουν και οι τελευταίοι παίχτες προσφυγή ώστε να διεκδικήσουν την ελευθερία τους. Ο κ, Κωτούλας έχει χρέος πλέων απέναντι στην Καρδίτσα να απελευθερώσει την ομάδα και να την αφήσει να μαζέψει τα συντρίμμια της.

"ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ"


Ο κ. Τσιτάρης πριν απο λίγο έκανε γραπτή δήλωση αναφερόμενος στα τελευταία γεγονότα. Αναλυτικά τονίζει:


"Σήμερα 26/7/2010 για πολλοστή φορά έγινα αντικείμενο εμπαιγμού απο τον Διονύση Κωτούλα. Ομως άλλη δεν προκειται να υπάρξει. Δέχθηκα όλους τους όρους που έθεσε ο Κωτούλας, (τιμημα 285.000) χρέη (1.100.000) κλπ. Παραταυτα, ο Κωτούλας την τελευταία στιγμή με το προσύμφωνο γραμμένο και έτοιμο προς υπογραφή, στη συμβολαιογράφο Θεσσαλονίκης Μαρέτη Θεανώ και παρουσία των δικηγόρων μας κ.κ.Βαγιάτα και Ζελελίδη, ζήτησε να πληρώσω εγώ και ο,τιδηποτε άλλο εμφανιστεί, χωρις να το προσδιορίσει χρονικά και οικονομικά. Η αίσθηση μου είναι οτι: Ο Κωτούλας δεν έχει πραγματική διάθεση να πουλήσει. Κάτι άλλο ετοιμάζει το οποίο σύντομα θα διαπιστωθεί. Δεν πρόκειται να διακυβεύσω άλλο την τιμή και την οικονομική υποστασή μου συμβαλλόμενος μαζί του. Το θέτω μόνο προ των ευθυνών του για την κατάσταση στην οποία έφερε σήμερα την Αναγέννηση Καρδίτσας. Προσωπική μου εκτίμηση ειναι ότι η ομάδα δεν έχει μέλλον. Ευχαριστώ όλους τους φιλάθλους της Καρδίτσας και τα μέλη της προσωρινής διοίκησης που μου συμπαραστάθηκαν όλες αυτές τις ημέρες".


Με φιλικούς χαιρετισμούς

Τσιτάρης Νικόλαος